piątek, 23 września 2011

Air Arabia czy Fly Dubaj?

Chciałam kupić dzisiaj bilety, ale nie dało się ponieważ strona Air Arabi strajkuje. Martwi mnie, że jeżeli polecę Fly Dubajem, będę musiała spędzić na lotnisku w Dubaju, na sławnym Terminalu 2 prawie 8 godzin. Co można robić przez osiem godzin na lotnisku? Kiedyś spałam na lotnisku - Frankfurt Hann przed odlotem do Marakeszu. To było całkiem fajne - karimata, śpiworek. Spoko. W Dubaju z tego co wiem, nie ma mowy o śpiworku i karimacie, za to jest policja obyczajowa i brak miejsc do siedzenia... No a poza tym Terminal 2 ma naprawdę złą sławę, o której czytamy na blogu Anne Sophie. Ok. To mnie czeka, jeżeli wybiorę Fly Dubaj. Jeżeli zaś Air Arabię, wylądują w "Szardży". I może będzie lepiej, tylko żeby to zrobić musiałabym mieć udostępnioną stronę tych oto linii. No a ta nie działa.

4 komentarze:

  1. A tak w ogóle to w jakim celu wybierasz się do Afganistanu, bo chyba cos ominęłam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na lotnisku w Dubeju bylam kilka razy i widzialam tlumy spiace na kariamtach.policji religijnej ani sladu. poza tym, co ta panna opisuje - ludzi z plastikowymi torbami - mozna spotkac na kazdym lotnisku. moze udaloby Ci sie zalatwic przepustke do poczekalni biznesowej, jesli sie obawiasz o bezpieczenstwo. przyznam, ze przy 5-godzinnym czekaniu na lotnisku prawie nie mialam czasu nawet, zeby usiasc - mozesz sie przejsc na terminal 1 i polazic po sklepach, usiasc w jakiejs restauracji z kawa, dostep do neta. nie ma sie czym martwic.

    OdpowiedzUsuń
  3. terminal 2 nie nalezy do najwygodniejszych no ale bez przesady Fly dubai to tanie linie lotnicze wiec od terminalu wiele oczekiwac nie mozna. Mialam okazje "zwiedzic" wszystkie terminale i wszedzie mozna spotkac ludzi spiacych na podlodze, czesto jeden na drugim. Niestety jest bardzo malo miejsc siedzacych dlatego ja zawsze latam z poduszka wiec w oczekiwaniu na samolot moge sie odrobinke odprezyc. Nie ma sie co martwic internet tam jest wszedzie, wez ksiazke i raz dwa minie :) gdyby ta przerwa byla by dluzsza niz 12h na pewno dostala bys wize tranzytowac i mogla zwiedzic odrobinke dubaju. Zwlaszcza ze lotnisko jest w tej starszej czesci.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, dziękuję Wam za informacje! Nie ma nic cenniejszego niż wiadomości z pierwszej ręki. Wiecie jak to jest. Tu w Polsce wszystcy straszą i demonizują tą moją podróż, więc naprawę dziękuję za te komentarze. Patrząc na to co mówicie, nie będzie może aż tak źle.

    co do poczekalni biznesowej - mówiąc szczerze, nie wiem czy obawiam się o bezpieczeństwo. Nie wiem czy aż tak, żeby płacić za poczekalnię biznesową.:) Ciągle jeszcze jestem studentką i mam studencki budżet ;) Bardzo mnie ucieszyła wiadomość, że mogę pójść na terminal 1 i pozwiedzać. Na niektórych lotniskach nie można przejść pomiędzy terminalami - jak zapewne wiecie. Czyli zwiedzać Terminal 1 mogę ZANIM się odprawię do Kabulu, czy już po? (Nigdy się nie przesiadałam "tranzytowo" więc nie wiem jak to wygląda:))
    Co do poduszki, to jest świetna rada. Dzięki!

    A po co lecę do Kabulu? Do pracy:) Czy inaczej - na staż.

    OdpowiedzUsuń